In i trè anni di a pestilenza ,avemu persu a crescita, i vechji cuncetti sò diventati novi carichi, i vechji mudelli sò diventati novi difficultà, u marketing tradiziunale hà fiascatu, è i mudelli tradiziunali anu fiascatu. A ceramica hè una di e pochi industrii chì ùn hà micca persu e so radiche. Attualmente, a situazione epidemica. diventa normale, chì mostra chjaramente l'opportunità è e sfide di l'industria.Avemu cresce da a prova à a prova, è u sviluppu da a crisa à a crisa.
In l'era di a pestilenza, U mudellu di sviluppu di l'imprese hà cambiatu, è u limitu per l'imprenditorialità è l'impieghi hè diventatu più altu.L'imprese anu bisognu di un novu pensamentu è di una nova forza motrice, è anu ancu bisognu di dà à i ghjovani a terra per cresce.Puderanu fà parechji sbagli cum'è i zitelli in crescita, ma sò disposti à cuntinuà à pruvà.Questu hè qualcosa chì assai persone ùn volenu micca fà.Dopu tuttu, quelli chì anu sperimentatu a gloria di u mercatu ùn ponu micca accettà a decadenza di u presente, cusì sò più emotivi è stanchi. L'imprese, cum'è e persone, portanu ancu carichi pesanti è affruntendu assai ansietà è cunfusione.Dunque, avemu bisognu di cambià u nostru modu di pensamentu è di traccia per riduce u pesu di l'imprese è riduce a pressione di l'impiegati.À u listessu tempu, avemu bisognu di praticà e nostre cumpetenze internu per sopravvive più longu in l'ambienti difficili, è hè più faciule per ottene a prima chance quandu l'opportunità venenu.
Cume u tempu passa, u mercatu ferma u listessu. U novu pensamentu è l'experientia antica anu e so divisioni.Hè a rispunsabilità di l'antica sperienza di mantene un cuntrollu di a strategia è a gestione corporativa.U futuru hè di dà u mercatu à più ghjovani, chì ùn anu micca sperienza tradiziunale, cunnessione è risorse, ma anu energia, forza fisica, plasticità è novi mezi.
Tempu di post: 29-Jan-2023